Άτλας Ανεμοχωρίου, μια ιστορική ομάδα...

Kάποτε στο χωριό μου, το Ανεμοχώρι υπήρχε μια ποδοσφαιρική ομάδα, ο περίφημος ΑΤΛΑΣ Ανεμοχωρίου που δυστυχώς δεν υπάρχει πια...
Η ομάδα αυτή ήταν πολύ σημαντική κι έδωσε τη δυνατότητα σε πολλά παιδιά από το χωριό μου να μάθουν ποδόσφαιρο και χάρισε μεγάλες δόξες στον τόπο μας, επειδή σε αυτήν έπαιξαν πολλοί σημαντικοί παίχτες από την ευρύτερη περιοχή.

Ιδρύθηκε το 1978  και έπαψε να υπάρχει περίπου το 2001, κυρίως λέγεται εξαιτίας των κακών οικονομικών.

Για μένα και για τα υπόλοιπα παιδιά του χωριού είναι πολύ άσχημο αυτό και πολλές φορές στεναχωριέμαι και λυπάμαι όταν σκέφτομαι πως και σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε κι εμείς μια ομάδα στο χωριό μου και να παίζω κι εγώ σε αυτήν, γιατί αυτό ήταν πάντα το όνειρό μου και γιατί αγαπάω πολύ το ποδόσφαιρο.


Στο χωριό μου συνεχίζει να υπάρχει το γήπεδο, το οποίο όμως είναι πλέον εγκαταλελειμμένο και δεν το φροντίζει κανείς. Εγώ δυστυχώς δεν την πρόλαβα την ομάδα, γιατί ήμουν πολύ μικρός όταν διαλύθηκε, συνεχίζω όμως να ελπίζω πως κάποια μέρα οι παίχτες του Άτλαντα θα "ξανακατέβουν" στο γήπεδο και ποιος ξέρει μπορεί να είμαι κι εγώ ανάμεσα σε αυτούς...
Νίκος Δημήτρουλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου