Το δικό μου όνειρο:Ποδηλατοδρόμιο στη Φρίξα


 
Στην Ελλάδα η ποδηλασία είναι ένα πολύ παρεξηγημένο άθλημα, ενώ θα έπρεπε να έχει καθιερωθεί, μιας που θεωρείται από τα καλύτερα αθλήματα παγκοσμίως. Γι' αυτό θα πρέπει να κάνουμε ότι περισσότερο μπορούμε, για να καταφέρουμε να το διαδώσουμε.





 Μια καλή ιδέα για να ξεφύγεις από την καθημερινή ρουτίνα είναι το ποδήλατο, δηλαδή η ποδηλασία. Το ποδήλατο είναι ένας καλός τρόπος να ασκείσαι ή να πηγαίνεις στη δουλεία σου, χωρίς  να μολύνεις το περιβάλλον, όπως με το αυτοκίνητο. Θα πρέπει να το καθιερώσουμε, ως ένα καλό άθλημα στη ζωή μας.
     Ένας τρόπος για να καθιερώσουμε και να υποστηρίξουμε την ποδηλασία ως άθλημα  είναι να δημιουργήσουμε ποδηλατόδρομους ασφαλείς και προσβάσιμους σε όλους.
    Η δικιά μου πρόταση- για την περιοχή και το χωριό μου-θα  ήταν να γίνει ποδηλατόδρομος ο δρόμος του χωριού μου, της Φρίξας που οδηγεί στην κατασκηνώση και είναι περίπου 6 χλμ. Είναι μία καταπληκτική διαδρομή, γιατί περνάει μέσα από ένα υπέροχο δασάκι με πεύκα, με σπάνια και πανέμορφη πανίδα και χλωρίδα.
Μια άλλη διαδρομή που θα πρότεινα είναι αυτή που ξεκινάει από το χωρίο μου και οδηγεί στον ποταμό Αλφειό και που είναι περίπου 9χλμ. Αυτός ο δρόμος είναι κατάλληλος  για ποδηλασία επειδή δεν κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα και διότι έχει πολλά να δεις  καθώς θα τον περνάς με το ποδήλατο, αφού ακολουθεί τη ρροή του Αλφειού ποταμού.
 
                                                                                                                 Μάριο Μπάρδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου