Ο κακός μαθητής...

Όλοι μου λένε να διαβάζω αλλά εγώ προσπιούμε ή και κοροϊδεύω τους πάντες!
Κι όλα αυτά γιατί, για να μην ανοίξω τι; 
Δυο βιβλία που μπορούν να μου δώσουν κάτι παραπάνω στο μέλλον;

Αλλά εγώ μπαααααα...........
Δεν χωνεύω καθόλου το σχολείο!
Το πρωί που ξυπνάω παίρνω την τσάντα μου από εκεί που την είχα αφήσει το μεσημέρι...........
Πριν φτάσω στο σχολείο σκέφτομαι αν θα έχει πεϊνιρλί ή μπιφτεκόπιτα το κυλικείο και προσεύχομαι στο να έχουμε κανένα κενό στην ώρα της κας Μακρή (της φιλολόγου), γιατί την έχουμε  έξι ώρες την εβδομάδα!
Στα διαλείματτα συνήθως συζητάω με τους φίλους μου και ψάχνω καμμιά δικαιολογία γιατί όπως συνήθως δεν έχω κάνει ασκήσεις, ενώ μέσα στην τάξη κάνω (ότι κάνω και στο κρεβάτι μου), κοιμάμαι........ Εκτός κι αν έχω χορτάσει ύπνο, οπότε και μιλάω με κανένα παιδί.........
Να προσέχω τον καθηγητή....... σπάνιο...............


Γιώργος Κούκης
Ιούλιος Τζελίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου