Διήμερη στη Μονεμβασιά!

Περιβαλλλοντική εκδρομή στη Μονεμβασιά
Και φέτος η Περιβαλλοντική ομάδα του Γυμνασίου Κρεστένων, για δεύτερη συνεχή χρονιά διοργάνωσε μια περιβαλλοντική εκδρομή στο ΚΠΕ Μολάων, στη Μονεμβασιά!
Μονεμβάσια Χρήστος Βασιλόπουλος

Γνωρίζοντας τις "εποχές" και τις συνθήκες στις οποίες ζούμε η εκδρομή μας ήταν διήμερη, από τις 13 έως τις 14 Μαρτίου του 2012 στη Μονεμβάσια.

Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί της Τρίτης με προορισμό την Τρίπολη και στη συνέχεια τη Σπάρτη.

Μυστράς   φωτο: Γιάννης Γιαννόπουλος

Η πρώτη μας στάση ήταν στο Μυστρά, όπου κάναμε μια μικρή περιήγηση στο κάστρο και θαυμάσαμε τις Βυζαντινές εκκλησίες. επόμενη μικρή στάση στη Σπάρτη.
φωτο: Γιάννης Γιαννόπουλος

Επόμενος προορισμός μας ήταν η Μονεμβασιά. Μόλις φτάσαμε εκεί πήγαμε για λίγο στο ξενοδοχείο και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το κάστρο.

Συναντηθήκαμε με τους καθηγητές από το ΚΠΕ Μολάων στην κεντρική εκκλησία, όπου μας μίλησαν για τα τοπικά προϊόντα, αλλά και την τοπική ιστορία. Αφού δώσαμε ραντεβού για το επόμενο πρωί, επιστρέψαμε στο νέο χωριό για φαγητό και ξεκούραση.
Η πρώτη μέρα είχε κιόλας τελειώσει....
φωτο: Γιάννης Γιαννόπουλος

Τη δεύτερη μέρα ξυπνήσαμε αρκετά νωρίς, πήγαμε στην παλιά πόλη για να ανέβουμε στην κορυφή του κάστρου, στην Παναγία την Οδηγήτρια και να θαυμάσουμε από κει την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ θέα.

Κάστρο Μονεμβασιάς Χρήστος Βασιλόπουλος
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το μουσείο του κάστρου, περπατήσαμε στα πλακόστρωτα σοκάκια και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
Η εκδρομή είχε φτάσει στο τέλος της. Επιστρέψαμε το βράδυ, έχοντας κρατήσει στο μυαλό μας εκπληκτικές εμπειρίες και εικόνες, γεμάτοι από χαρά και ενθουσιασμό.

Κυριακή Πετροπούλου
Ο βράχος και το κύμα! φωτο:Χρήστος Βασιλόπουλος