Περιβαλλοντικό Τριήμερο!

Στα  πλαίσια  του  προγράμματος  της  Περιβαλλοντικής  Εκπαίδευσης, διοργανώσαμε  μια τριήμερη  εκδρομή, από  20 έως και  22  Μαρτίου  2011, στην  Καστοριά, στη  Σιάτιστα  και  στις  Πρέσπες.
Ξεκινήσαμε  νωρίς  το  πρωί  της Κυριακής και  ακολουθήσαμε  τη  διαδρομή  Κρέστενα  - Πάτρα  - Ρίο -  Αντίρριο (περνώντας πάνω από τη γέφυρα) και στη  συνέχεια  ακολουθήσαμε  το  δυτικό  οδικό  άξονα  προς  τα  Ιωάννινα.
 Λίγο  έξω  από  την  πόλη  των  Ιωαννίνων   σταματήσαμε  στο  Μουσείο  του  Βρέλλη . Εκεί  θαυμάσαμε  τα  κέρινα  ομοιώματα   που  πραγματικά  σε  εντυπωσιάζουν.
 Η  επόμενη  στάση  ήταν  στο  κέντρο  της  πόλης των Ιωαννίνων. Πήγαμε  για  φαγητό  και  τριγυρίσαμε   για  αρκετή  ώρα.
Επόμενος  προορισμός  μας  ήταν   η  Καστοριά.  Φτάσαμε  εκεί  ακολουθώντας  την  Εγνατία  οδό.  Η  πρώτη  στάση  εκεί  ήταν  στο  ξενοδοχείο.

Μετά  κάναμε  μια βραδινή  περιήγηση  στην   πόλη, η  οποία  ήταν  πραγματικά  πανέμορφη, έτσι φωτισμένη  γύρω  γύρω  από  τη  λίμνη. Η   πρώτη  μέρα  είχε  περάσει.
                 Τη  δεύτερη  μέρα  πήγαμε  στις  Πρέσπες.  Είδαμε  από  κοντά  τις μαγευτικές  λίμνες, καθώς  και   ολόκληρο  τον  κόσμο  που  ζει  και   επιβιώνει  εκεί.  Ακόμα  περάσαμε  στο  νησάκι  του  Αγίου  Αχιλλείου, που  βρίσκεται  στη  Μικρή  Πρέσπα. Ήταν  τόσο  υπέροχο  το  μέρος !
Φεύγοντας  σταματήσαμε  στο  χωριό   Ψαράδες, στο  βορειότερο  σημείο  της  Δυτικής  Μακεδονίας, όπου και φάγαμε.
Η   κωμόπολη  της  Σιάτιστας,   ήταν  ο  επόμενος  προορισμός  μας.  Εκεί   μείναμε  το  βράδυ.   Η   δεύτερη  μέρα  είχε  κι  αυτή  περάσει .
Το  επόμενο  πρωί πήγαμε  στο  Κ.Π.Ε. Σιάτιστας   όπου  παρακολουθήσαμε το  πρόγραμμα «Εφημερίς – Τύπος – Περιβάλλον» και ξεναγηθήκαμε στα Παραδοσιακά Αρχοντικά!
Μετά και από την επίσκεψη μας στο ΚΠΕ Σιάτιστας και την ξενάγηση στα Παραδοσιακά Αρχοντικά η  εκδρομή  μας  είχε  φτάσει  στο τέλος .
 Έτσι  πήραμε  το  δρόμο  του  γυρισμού,   γεμάτοι  από  πρωτόγνωρες   εικόνες  και  υπέροχα  συναισθήματα!