χάρβαλο η βρύση... (ιστορία στη ντοπιολαλιά)


Ενώ ετοιμαζόμασταν για το κυριακάτικο τραπέζι, την ώρα που έστρωνα την μεσάλα
στο τραπέζι, βγήκε ταραγμένη η μάνα μου από την κουζίνα με την μπροστέλα της λούτσα.  Η βρύση μας ήταν ένα χάρβαλο και είχε αρχίσει να στάει από καιρό. Προχθές όμως ξεχαρβαλώθηκε εντελώς και έκανε τη μάνα μου παπί, γι’ αυτό ήταν κάργα ταραγμένη και εγώ ήμουν μόνος μου στο σπίτι, καθώς ο αδερφός μου είχε πάει στα ζα. Έτσι φώναξα έναν κολέγα, γι’ να ρθεί να τηνε φτιάξει, επειδή ήξερε λίγα υδραυλικά.  Εκείνος ογράτησε να τηνε φτιάξει μα έκιωσε νωρίς και την είχε κιώσει πριν το μεσημέρι.  Ευτυχώς γιατί δεν άντεχα άλλο. Το μεσημέρι, μετά από τόση κούραση, έφαγα τον αγλέουρα. Και μετά το φαϊ άπλωσα τις αρίδες μου στο τραπεζάκι και άραξα στον καναπέ.
Γιώργος Μπολιάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου