Από ποδηλάτης... «ζαχαροπλάστης»



Από ποδηλάτης... «ζαχαροπλάστης»




Την περασμένη Παρασκευή πήγαινα με το ποδήλατό μου στην παιδική χαρά για να παίξω με τους φίλους μου. Περνώντας από την πλατεία, είδα έναν καλό μου φίλο που έχει ζαχαροπλαστείο, να ξεφορτώνει ταψιά με γλυκά από ένα φορτηγό.
«Έ, Γιώργη, έλα να με βοηθήσεις», μου λέει. Άφησα το ποδήλατό μου στο πεζοδρόμιο κα έτρεξα κοντά του. Μπήκαμε μέσα στο ζαχαροπλαστείο και αρχίσαμε να βάζουμε τα γλυκά στη σειρά. Πάνω-πάνω βάλαμε τα μελομακάρονα που ήταν τραγανά, πασπαλισμένα, με τριμμένα καρύδια, ζουμερά, γεμάτα μέλι και ήταν έτοιμα να λιώσουν στο στόμα. Δίπλα τοποθετήσαμε τους κουραμπιέδες που μοσχομύριζαν φρέσκο βούτυρο, πασπαλισμένους με ζάχαρη, λευκή σαν το χιόνι.

Μέσα στο ψυγείο βάλαμε τα γλυκά από σοκολάτα και τις τούρτες. Τούρτες με πολύχρωμα χριστουγεννιάτικα σχέδια, όπως έλατα, χιονάνθρωπους, κ.λ.π. Δίπλα βάλαμε διάφορα σοκολατένια γλυκά που ήταν τυλιγμένα με αστραφτερά πολύχρωμα περιτυλίγματα . Γέμισε το ζαχαροπλαστείο χρώματα και μυρωδιές, μπήκε μέσα η χαρά των Χριστουγέννων!

Ο φίλος μου με ευχαρίστησε και μου είπε να διαλέξω όποιο γλυκό θέλω για τον κόπο μου, εγώ πήρα μερικά σοκολατάκια για να κεράσω τους φίλους μου στην παιδική χαρά. Όταν ανέβηκα στο ποδήλατο, άκουσα τον φίλο μου να λέει: «Έ, Γιώργη, να έρθεις μετά τα Χριστούγεννα να με βοηθήσεις με τις βασιλόπιτες‼».



Γιώργος Γεωργιλές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου