Είμαι παιδί... θέλω να ζήσω!




Λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη,
αποφάσισα να γράψω ένα άρθρο για την εφημερίδα του σχολείου μου για να εξηγήσω σε εσένα και στους υπόλοιπους, που θα το διαβάσουν, ότι η υγεία είναι σημαντική και χωρίς αυτή δε θα υπήρχαμε. Θέλω να καταλήξω στο περιβάλλον που ζούμε σήμερα.
Κοίτα γύρω σου και δες πως είναι ο κόσμος μας.
Σύγκρινε τα παιλιά τα χρονιά με το «τώρα» και δες ποσό μεγάλες διαφορές υπάρχουν.
Θα ξεκινήσω από κάτι που με προβληματίζει καιρό τώρα. Δεν θα πάω μακριά, εδώ στην Πελοπόννησο, στην περιοχή που βρίσκεται η Μεγαλόπολη. Εκεί υπάρχει ένα εργοστάσιο, το οποίο βρίσκεται ακριβώς διπλά στα σπίτια των ανθρώπων.
΄0λοι βέβαια ξέρουμε πως δεν πρέπει να φτιάχνονται εργοστάσια κοντά σε κατοικημένες περιοχές γιατί καταστρέφουν την υγεία των ανθρώπων, και όμως εκεί υπάρχει.
Το δημιούργησαν οι Γερμανοί αρκετά χρόνια πριν και από τότε δεν έχει σταματήσει να λειτουργεί.
Σκεφτείτε όμως πόσοι άνθρωποι κινδυνεύουν και σιγά-σιγά να πεθάνουν και χάνεται η ζωή τους, έτσι απλά.
Ξέρω χρειαζόμαστε ρεύμα και οι άνθρωποι χρειάζονται δουλειά.
Άραγε προτιμάτε να χάσετε τη ζωή σας για λίγα χρήματα;
Μεγάλο λάθος!
Η ευτυχία γράφεται με «Ε» και όχι με
Βέβαια θα αναρωτιέστε πως μπορούμε να τα αποφύγουμε όλα αυτά.
Υπάρχουν λύσεις, αρκεί να υπάρχει θέληση!
Πληροφορίες που έχω, λένε πως όταν το εργοστάσιο φτιάχτηκε, στο φουγάρο είχαν βάλει κάποια ειδικά φίλτρα με τα οποία δεν έβγαιναν τόσες βλαβερές ουσίες στο περιβάλλον. Φυσικά πλέον αυτά τα φίλτρα, εμείς οι Έλληνες, δεν τα χρησιμοποιούμε, γιατί κοστίζουν!
Προτιμάτε να βλέπετε ανθρώπους καθημερινά να πεθαίνουν και να μην κάνετε τίποτα, ενώ μπορείτε;
 Ξέρετε εμείς στην Ελλάδα έχουμε τόσα πολλά αγαθά, κι όμως δεν τα εκμεταλλευόμαστε!
Και ξέρετε γιατί; Γιατί μάλλον  δεν μας νοιάζει!
 Προσωπικά, αν εγώ η ίδια μπορούσα να κάνω κάτι για να σταματήσει αυτή η ''ανευθυνότητα'' που έχουμε όλοι μας απέναντι στο περιβάλλον, θα το έκανα, αλλά δυστυχώς χωρίς βοήθεια δεν μπορώ να κάνω τίποτα!
Γι’ αυτό και έγραψα αυτό το άρθρο.
Κάποιοι από σας μπορεί να το σκεφτούν και να κάνουν μια προσπάθεια, άλλοι μπορεί και όχι.
Όμως θα σκεφτείτε τα παιδιά σας και τις επόμενες γενιές των ανθρώπων και θα δείτε ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα!
Σας αρέσει να κάθεστε τα απογεύματα σας και να βλέπετε ανθρώπους να πεθαίνουν από καρκίνο; Τα τελευταία χρονιά πολλοί κάτοικοι της Μεγαλόπολης πεθαίνουν από καρκίνο.
Για μένα όσοι μένουν εκεί, είναι σαν να αυτοκτονούν!
 Μην σπαταλάτε τη ζωή σας!
ΖΗΣΤΕ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ! ΝΙΩΣΤΕ! Ίσως να καταλάβετε ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν! Είμαι μόνο 14 χρονών παιδί και μισώ τους ανθρώπους που θέλουν να καταστρέψουν τη ζωή μου!
 Είμαι 14 χρονών κι όμως ξέρω το πως να κάνω το κόσμο καλύτερο!
 Είμαι 14 χρονών παιδί και θέλω να ΖΗΣΩ!!!!!!!


Ανδριοπούλου Εύα

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΟΙΠΟΝ!!!!!
    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ Η ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΑΚΙΔΕΣ ΝΑ ΜΙΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΕΝΑ 14ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
    ΜΟΥ ΕΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ........
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΟΛΥΒΙΑ ΣΤΥΛΟ ΜΕΛΑΝΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ
    ΜΟΥ ΕΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ.....
    ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ
    ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ
    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΟΥ ΑΔΕΡΦΟΣ
    ΔΗΜΗΤΗΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή