«Το παιχνίδι της ζωής»


«Το παιχνίδι της ζωής»

Ήμουν τρελός από παιδί
ήθελα όλα να τα μάθω
μα που να΄ ξερα τι θα πάθω
σ’ αυτή την άδικη ζωή.

Όνειρα μ’ άρεσε να κάνω
ταξίδια μέσα στο μυαλό
σε κόσμο αθώο, παιδικό.
Τη ζωή μ’ άρεσε να πλάθω
τι κι αν με χτυπά η ζωή
εγώ σαν μικρό παιδί
στους χάρτες της θα ταξιδεύω.

Με χρώματα ζωηρά
το δρόμο μου χαράζω δειλά
παλάτια κυριεύω
τόπους πολλούς έχω να δω
φίλους να συναντήσω
τη μαγεία του νου θα εξερευνήσω
μέσα της θέλω να χαθώ.

Την καρδιά έχω οδηγό
και για πυξίδα το μυαλό
με αέρα γεμίζω τα πανιά
κουρσάρος που τις θάλασσες κυβερνά
πάνω στου ονείρου το άτι
με των αληθινών φίλων την αγάπη
εκεί που’ λεγες πως δε θ’ αντέξεις
μπορείς πια με θηρία να παλέψεις
και να βγεις νικητής
στο παιχνίδι της ζωής .


Γεωργία Έρχου

Πληκτρολόγηση: Πέτρος Σκούφης, Παναγιώτης Πρίνος, Ανδρέας Σκούφης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου