Απόλαυσε τη ζωή σου, χωρίς να βαριέσαι!

Βαρέθηκα να βαριέμαι

Στη ζωή του κάθε ανθρώπου υπάρχει και η καλή, αλλά και η βαρετή του πλευρά…

Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να έχουμε μόνο την καλή πλευρά μας, δηλαδή να μην είμαστε πλεονέκτες και κακοί, να σεβόμαστε τους άλλους , αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό.

Εγώ όμως, για πολύ καιρό, είχα μόνο τη βαρετή μου πλευρά, δηλαδή γινόμουνα κακιά με τους φίλους μου και μου φταίγανε όλα και βαριόμουν απίστευτα, το σχολείο, τους φίλους μου, όλα.

Κινδύνευα όμως έτσι να χάσω τη χρονιά μου στο σχολείο, να χάσω τους φίλους μου και γι’ αυτό και αποφάσισα ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ, να αλλάξω γιατί βαρέθηκα!!...

Γιατί βαρέθηκα να βαριέμαι!!! Βαρέθηκα να μην κάνω τίποτα… Βαρέθηκα να με θεωρούν ένα τίποτα, γιατί δεν προσπαθούσα για τίποτα. Βαρέθηκα να είμαι όλη τη μέρα ξαπλωμένη μπροστά από μια τηλεόραση και να μην κάνω τίποτα… Τα βαρέθηκα όλα…

Γι΄ αυτό και αποφάσισα να το σταματήσω όλο αυτό και να κάνω όλα αυτά που θέλω, να μην κάθομαι συνέχεια, να προσπαθήσω να βρω τον παλιό μου εαυτό, να ξανακερδίσω την εμπιστοσύνη των φίλων μου και να μη χάσω τη χρονιά μου στο σχολείο.

Κι όλα αυτά γιατί «βαρέθηκα να μην κάνω τίποτα, γιατί με το να κάθομαι και να λέω σε όλους ότι βαριέμαι δεν βγήκε κάτι …

Γι’ αυτό και η συμβουλή μου είναι: μη σταματάς να ζεις τη ζωή σου, απλά βγάλε από το λεξιλόγιό σου τη λέξη «βαριέμαι» και βάλε τη φράση «βαρέθηκα να βαριέμαι»!!

Απόλαυσε τη ζωή σου, χωρίς να βαριέσαι!

Τόλμησε μόνο αυτό και θα δεις τη διαφορά!

Πρίνου Χριστίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου