Κυρία …. ξέχασα το τετράδιο!!


TOP 10
Οι δέκα καλύτερες δικαιολογίες των μαθητών… προς τους καθηγητές τους!

Τι λέμε, εμείς οι μαθητές, όταν δεν έχουμε κάνει τις ασκήσεις ή όταν δεν έχουμε διαβάσει;
Πάλι καλά που έχουμε που έχουμε πολύ φαντασία!
 Γι αυτό έφτιαξα ένα Top 10 με τις δικαιολογίες που λέμε στους καθηγητές καθημερινά.
Ξεκινάμε λοιπόν με το νούμερο:
Νο 10: Έπεσε νερό στη φωτοτυπία, την έβαλα να στεγνώσει πάνω στο καλοριφέρ Αχ, … και ξέχασα να την πάρω το πρωί!
Νο 9: Ο/η μικρός/η μου αδελφός/η μου έσκισε το τετράδιο!
Νο 8: Πήρα τηλέφωνο τον συμμαθητή μου αλλά δεν μου είπε ότι είχαμε αυτή την άσκηση!
Νο 7: Δεν πρόλαβα να την κάνω, γιατί είχα φροντιστήριο!
Νο6: Χθες, είχα πάει επίσκεψη!
Νο5:  Δεν είδα, ότι την είχα σημειώσει!
Νο 4: Έλειπα και … δεν έμαθα τι είχαμε!

Από τις πιο συνηθισμένες που οι καθηγητές ακούνε κάθε μέρα … πολλές φορές είναι:

Νο3: Πόναγε η κοιλιά μου, το κεφάλι μου κ.τ.λ.
Νο 2: Έχασα το τετράδιο , τη φωτοτυπία, το βιβλίο!
και τέλος
Νο 1:ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ !!!!!

Γεωργία Σαγρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου