ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Λίγα λόγια για τα τμήματα Ένταξης

Τα τμήματα Ένταξης είναι ένας θεσμός που έχει εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια και έχει ως σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά με προβλήματα μάθησης. Τα συγκεκριμένα παιδιά παρακολουθούν κυρίως φιλολογικά μαθήματα, στα οποία αντιμετωπίζουν μια παραπάνω δυσκολία και χρειάζονται εξατομικευμένη διδασκαλία και βοήθεια.

Επειδή όμως τα παιδιά της Ένταξης δεν διαφέρουν καθόλου από τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου μας , έχουν άποψη, συμμετέχουν και δεν διστάζουν να εκφράσουν ανοιχτά αυτά που σκέφτονται...

Ας τα παρακολουθήσουμε λοιπόν να ....αξιολογούν- να κρίνουν τα Τμήματα Ένταξης!

Α2

Στο τμήμα ένταξης περνάω πολύ καλά, γιατί η κυρία μας είναι πολύ καλή, δεν μας φωνάζει, δεν μας βάζει πάρα πολλά για το σπίτι και μερικές φορές λέμε αστεία μέσα στη τάξη. Αλλά κάτι φορές της σπάμε τα νεύρα και πάλι η κυρία δεν μας φωνάζει. Εγώ πάντως την έχω συμπαθήσει πάρα πολύ την κυρία της ένταξης. Γιάννης Καστής

Στο τμήμα ένταξης είμαι γιατί μου αρέσει, κάνουμε ασκήσεις και η κυρία μας είναι πάρα πολύ καλή. Δεν μας βάζει πάρα πολλές ασκήσεις για το σπίτι, μας τα εξηγεί όλα καλά και τα καταλαβαίνουμε όλοι οι μαθητές. Ηλίας Ηλιόπουλος

Στο τμήμα ένταξης που πάω κάνουμε με την κυρία Γεωργία Κριτσέλη. Κάνουμε μαζί της Αρχαία και Γλώσσα. Η κυρία δεν μας βάζει πολλές ασκήσεις για το σπίτι, γιατί μας αγαπάει. Στο τμήμα Ένταξης μ΄αρέσει γιατί τα λέμε πολλές φορές για να τα καταλαβαίνουμε. Επίσης εμένα μου αρέσει γιατί μ΄αυτά τα παιδιά που κάνουμε μαζί λένε πολλά αστεία. Στο τμήμα Ένταξης τέλος θα ήθελα να είμαι και στη Β΄και στη Γ΄ Γυμνασίου. Στάθης Μάγκρας

Πάω στο τμήμα Ένταξης γιατί είμαστε πολύ λίγα παιδιά και είναι πιο εύκολο το μάθημα. Δεν κάνουμε φασαρία και προσέχουμε στο μάθημα και η κυρία μας, μας το λέει πιο αναλυτικά και το καταλαβαίνουμε καλύτερα απ΄ότι να είμαστε πολλά παιδιά. Παναγιώτης Δημητρακόπουλος

Β2


Το τμήμα Ένταξης είναι ωραίο και μας βάζουν και καλούς βαθμούς αν προσπαθούμε και αν δεν ξέρεις κάτι, τους το λες και σε βοηθάνε. Οι καθηγήτριες είναι πολύ καλές και σε βοηθάνε πολύ.

Νίκος Κουρκούτας

Το τμήμα Ένταξης μου αρέσει πιο πολύ ,γιατί οι καθηγήτριες τα λένε πιο σιγά και τα καταλαβαίνω καλύτερα. Στο τμήμα Ένταξης είμαστε 3 παιδιά και ανά μέρα πάει ένας πάνω και του κάνει μάθημα η κυρία Άντα. Το τμήμα Ένταξης μου αρέσει γιατί οι καθηγήτριες δεν φωνάζουν και είναι καλές.

Γιάννης Δημητρακόπουλος



Β3

Εγώ στο τμήμα Ένταξης πήγα γιατί στο κανονικό τμήμα δεν τα καταλάβαινα πολύ καλά και όταν πήγα στο τμήμα Ένταξης άρχισα να τα καταλαβαίνω πιο καλά από πριν. Επίσης όσο πιο καλά κάθομαι και κάνω τις ασκήσεις που έχω, τόσο πιο μεγάλο βαθμό παίρνω.

Δημήτρης Βουγάς

Στο τμήμα Ένταξης ήρθα γιατί είχα κάποιες δυσκολίες με τα μαθήματα. Δεν μπορούσα να καταλάβω μερικά από αυτά. Έτσι αποφάσισα να έρθω στο τμήμα Ένταξης για να μπορέσω να βοηθηθώ να λύνω τις ασκήσεις μου, να τα καταλαβαίνω καλύτερα και να μπορέσω να προχωρήσω καλύτερα.

Παναγιώτης Κριαράς

Στο τμήμα Ένταξης πήγα γιατί δυσκολευόμουν στα μαθήματα και σκέφτηκα να πάω. Τώρα που είμαι στο τμήμα Ένταξης τα καταλαβαίνω καλύτερα απ΄ότι στο κανονικό τμήμα.. Η δασκάλα μας, μας λέει τις ασκήσεις με δικά της λόγια ώστε να την καταλαβαίνουμε. Προτιμώ να είμαι στο τμήμα ένταξης γιατί είναι πολύ διαφορετικό από το κανονικό τμήμα και με βοηθάει πολύ.

Βάσω Κολέτα


Στο τμήμα ένταξης είμαι γιατί δυσκολεύομαι σε μερικά μαθήματα. Στο τμήμα ένταξης είναι εύκολα τα μαθήματα και τα καταλαβαίνω πολύ καλά. Είμαι πολύ χαρούμενος που πηγαίνω στο τμήμα ένταξης και δεν θα ήθελα να φύγω. Γρηγόρης Τσαρές


Στο τμήμα ένταξης θέλω να είμαι γιατί στο κανονικό τμήμα δεν μπορώ να κάνω μάθημα. Τα μαθήματα τα κάνουμε πιο αναλυτικά, τα καταλαβαίνω και έτσι μπορώ να περάσω την τάξη, πρέπει όμως να κάνω και ησυχία. Το τμήμα ένταξης μου αρέσει επίσης επειδή έχουμε και καλές κυρίες. Μάριος Σαγρής


Γ2

Πάω στο τμήμα Ένταξης, γιατί έχω ένα πρόβλημα, δεν τα μαθαίνω εύκολα και με βάλανε. Στο κανονικό τμήμα που ήμουν πρώτα, δεν τα μάθαινα καλά, γιατί ήταν πολλά τα παιδιά και μίλαγα και δεν πρόσεχα. Προτιμάω να πηγαίνω στο τμήμα ένταξης γιατί είμαστε λίγα παιδιά και προσέχω καλύτερα από το κανονικό τμήμα, δεν έχω άλλα παιδιά να μιλάω και τα μαθαίνω πιο εύκολα.

Φώτης Σπυρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου