![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLRPh9IDRRaEo-l0LpPm1TMVJgkH-dm327auNwwFo_FBP9CpkmR6aUP_owpCLZh7j6cVhrprArwIVPKdEfQTnr9IDcp_8kVs9661s6twDk003TeagBYQDOYc2mUwucY0_ItZK2CNdWo-I/s320/%25CE%259F%25CE%25BC%25CE%25AC%25CE%25B4%25CE%25B1+%25CE%25B1%25CE%25AF%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%25822011.gif)
Εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου στο μάθημα της βιολογίας ασχοληθήκαμε για τις ομάδες αίματος με την βοήθεια του καθηγητή μας κ. Δρίλλια .
Η διαδικασία του πειράματος ήταν η εξής :
· Απολυμάναμε τα χέρια μας με οινόπνευμα,
· Με βελόνες μιας χρήσης τρυπήσαμε το δάχτυλο μας και αφού έβγαλε αίμα στην αντικειμενοφόρο πλάκα ρίξαμε 3 σταγόνες αίμα.
· Στη μία σταγόνα προσθέσαμε όρο αντί – Α, στην δεύτερη σταγόνα προσθέσαμε αντί – Β, στην Τρίτη σταγόνα αντί – D( Ο ) και ανακατεύσαμε.
· Παρατηρώντας αν ο όρος διαλυόταν ή έκοβε προσδιορίζαμε την ομάδα αίματος.
Αφού κάναμε το πείραμα βρήκαμε τις ομάδες αίματός μας και κάναμε ένα σχεδιάγραμμα όπου διαπιστώσαμε ποια ομάδα αίματος, μέσα στο σύνολο μαθητών , έχει μεγαλύτερο ποσοστό από τις υπόλοιπες.
Όπως φαίνεται από το σχεδιάγραμμα το 42 % του συνόλου είχαν ομάδα αίματος Ο θετικό και ακολουθεί το Α θετικό με ποσοστό 35 % . Ύστερα με ποσοστό 10% ακολούθησε η ομάδα Α αρνητικό και η Β θετικό . Με 3% η ομάδα ΑΒ θετικό .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου